به گزارش پایگاه خبری سبقت آزاد، نیسان حال و روز خوبی را به دلیل کرونا و همچنین رسوایی مالی مدیر سابق خود، کارلوس گوسن، را تجربه نمیکند اما این کمپانی برای رهایی از این وضعیت و بهبود شرایط خود تصمیم دارد در 18 ماه آینده از 12 خودرو جدید رونمایی کند. معرفی لوگوی جدید این کمپانی نیز از دیگر اقدامات نیسان در راستای فراموشی روزای بد خود است و امیدوار است تا بتواند با این لوگو مجددا در صنعت خودرو خوش بدرخشد. لوگوی جدید نیسان آغازگر دورهای جدید در تاریخ این شرکت خودروسازی ژاپنی است و قرار است بر روی تمامی محصولات آینده این شرکت قرار بگیرد. لوگوی جدید نیسان حالتی مدرن به خود گرفته و به نوعی تداعیگر محصولات الکتریکی و برقی آینده نیسان است. طراحان برای لوگوی جدید نیسان تصمیم گرفتند تا دیگر از یک دایره کامل برای نمایش نام نیسان استفاده نکنند و به کمک دو نیم دایره که در بالا و پایین نام نیسان قرار دارند این کار را انجام میدهند. لوگوی جدید نسبت به لوگوی قبلی این شرکت کمی تخت تر شده و برآمدگی گذشته را ندارد و به همین دلیل برای دنیای دیجیتال امروز مناسب تر است. کمپانی های مشهور خودروسازی نظیر فولکس واگن و بی ام و نیز لوگویهای خود را تغییر دادهاند و نیسان هم جدیدترین شرکت خودروسازی در جهان است که لوگوی خود را دستخوش تغییر میکند. باید منتظر ماند و دید که آیا نیسان قادر خواهد بود روزهای خوش گذشته را با لوگوی جدید خود دوباره تجربه کند یا خیر؟